Medlemsansökan Husie-Hohögs Scoutkår

Hej!

Tack för att du/ditt barn vill bli medlem i Husie-Hohögs Scoutkår.
Läs instruktionerna nedan och fyll sedan i formuläret så noggrant som möjligt.

Förväntningar på medlemmar och dess målsmän

För att kunna bedriva scouting och göra så att så många som möjligt skall kunna vara medlemmar så krävs det att alla hjälper till för att hålla nere medlems/läger-avgifter. Detta betyder att det krävs av medlemmarna/målsmän att man hjälper till med att köra till och från aktiviteter/läger, barnloppis, städa och underhålla våra anläggningar, kårprojekt m.m. Vi uppskattar att er insats kommer att ta totalt cirka 16 timmar per år.

Hälsouppgifter
Sjukdomar som påverkar ditt dagliga liv, mediciner som du måste ta för att klara ditt dagliga liv eller allergier mot t.ex. djurstick eller mediciner fyller ni i under "Allergi/Matval".

Kostuppgifter
Har du behov av specialkost eller har matallergi (t.ex. tål inte att dricka mjölk men går bra i matlagning) så fyller du i detta under "Allergi/Matval".

Personuppgifter
Personuppgifter är deltagarens uppgifter. Målsmäns e-post och telefonnummer skrivs endast under Målsman 1 och Målsman 2.

Målsman

Är du över 18 behöver du inte fylla i målsmansuppgifter, dock är det bra om ni fyller i någon vi kan kontakta om det händer något. Målsmansuppgifterna blir per automatik inte obligatoriska när du fyller i ett födelseår som innebär att du är över 18 år.

Välkommen!

Husie-Hohögs Scoutkår

Steg 1 av 3 - Fyll i formuläret
Personuppgifter *
Godkännande
Genom att anmäla er/ert barn till Husie-Hohögs Scoutkår godkänner ni att vi använder uppgifterna i vårt register enligt PuL (personuppgiftslagen).
Förväntningar på medlemmar *
Godkännande
Genom att anmäla er/ert barn till Husie-Hohögs Scoutkår har du förstått vad som krävs/förväntas av medlemmarna eller deras målsmän.
Foto *
Godkännande
Ni godkänner att harmlösa uppgifter som inte skadar eller kränker vare sig individ eller grupp som tex. namn, bild, statistik, etc. publiceras på Husie-Hohögs Scoutkårs officiella hemsida och sociala medier.
Nej
Bad *
Godkännande
Godkänner ni att ni/ert barn får bada vid aktiviteter/läger?
Nej
Simkunskap *
Godkännande
Hur långt kan ni/ert barn simma?
Kan inte simma
<200m